Največ električnih avtomobilov na 1.000 prebivalcev imajo v občini Log Dragomer. Največji delež registriranih vozil na električni ali hibridni pogon pa imajo v Trzinu.
Glede na podatke ministrstva za infrastrukturo o registriranih vozilih imamo v Sloveniji precej star vozni park, veliko večino osebnih avtomobilov pa še najprej poganjajo fosilna goriva. Med osebnimi avtomobili je tako takšnih na električni ali hibridni pogon za manj kot dva odstotka (1,75 odstotka). Če pogledamo le avtomobile na električni pogon, imamo v Sloveniji dve takšni vozili na 1.000 prebivalcev. Ob več kot 570 osebnih avtomobilih na 1.000 prebivalcev je to zanemarljivo.
A kot vedno ugotavljamo v naših analizah: med kraji so velike razlike. Poglejmo najprej delež »čistih« vozil, torej hibridnih in električnih skupaj. Močno izstopa Trzin: hibridni ali električni pogon ima več kot 5 odstotkov osebnih avtomobilov v lasti prebivalcev Trzina. Sledita Log Dragomer (3,8%) in Ljubljana (3,25%). Sicer je le v 21 občinah delež večji od dveh odstotkov, zanimivo pa je, da imajo te občine razmeroma malo skupnih lastnosti. Nekoliko sicer prevladujejo občine iz okolice Ljubljane in Slovenske Istre, a za slovenske razmere »zelen« vozni park imajo tudi v Radencih, na Ptuju in v Murski Soboti.
Sicer je razporeditev vozil z električnim ali hibridnim pogonom po slovenskih občinah precej neenakomerna: nadpovprečni delež teh vozil imajo le v 44 občinah, medtem ko se v veliki večini krajev še naprej skoraj v celoti vozijo na nafto. Prav na repu seznama je Solčava z 0,3 odstotka vozil na električni ali hibridni pogon.
Če pogledamo samo električne avtomobile, je slika podobna. Premočno izstopa Log Dragomer s kar 15,5 električnimi avtomobili na 1.000 prebivalcev. Sledijo Komenda (6,17), Trzin (6,15) in Ljubljana (5,3 električnih avtomobilov na 1.000 prebivalcev). V 33 občinah je število teh vozil na 1.000 prebivalcev večje od treh. Ponovno posebnih pravil ni, razen prevlade občin v okolici Ljubljane. V osmih občinah ni registriran niti en električni avtomobil – večinoma gre za zelo majhne občine. Druga zanimivost: med občinami z zelo malo električnimi avtomobili je veliko krajev iz sicer nadpovprečno razvite goriške regije: tako je med mestnimi občinami najmanj električno mobilna prav Nova Gorica, še manj električnih avtomobilov na 1.000 prebivalcev pa imajo tudi v Ajdovščini, Idriji in posoških občinah.